Wondershare Filmora9 Review – Editează și taie cu ușurință – actualizat 2020

Wondershare Filmora9 Review

Wondershare Filmora9 este un editor puternic, ușor de utilizat, pe care îl puteți utiliza pentru cât mai puțin. Între planul gratuit și flexibilitatea acestuia, sunt multe de recomandat. Consultați recenzia noastră completă Wondershare Filomora9 pentru toate detaliile.

comentarii editor video

Wondershare Filmora9 este o schimbare dramatică de la iterațiile anterioare ale software-ului. În ultimii ani, Wondershare a concentrat mai mult Filmora pe non-editori. Deși ultima versiune este încă ușor de înțeles pentru începători, aceasta oferă opțiuni mai avansate pentru utilizatorii veterani și profesioniști, câștigându-i un loc printre cele mai bune programe de editare video..

Indiferent de planul de preț pe care îl alegeți, primiți fiecare instrument pe care programul de bază trebuie să îl ofere. Aceasta include cronologia sa audio-video cu 200 de piese, biblioteca de efecte și tranziții și instrumente audio, color și text. Programul are tot ce ai nevoie pentru a crea rezultate la nivel profesional la un preț la nivel de consumator.

Wondershare vă permite să cumpărați acest software de editare video la prețul cel mai bun pentru dvs. – chiar gratuit. Puteți alege, de asemenea, să plătiți o taxă anuală de abonament, să cumpărați programul direct sau să obțineți versiunea Ultimate, care vă oferă totul în magazinul suplimentar.

Puncte forte & Puncte slabe

Caracteristici

Cronologia Filmora9 vă permite să adăugați până la 100 de piese video și 100 de piese audio. Asta vă oferă capacitatea de a crea proiecte complexe. Videoclipurile simple probabil nu vor necesita mai mult de două sau trei, dar dacă editați un lungmetraj, un videoclip sau un alt produs complicat, este excelent să aveți flexibilitate.

Filmora9_003

Programul de bază vine cu peste 200 de efecte video. Acestea sunt, în mare parte, filtre și suprapuneri, dar sunt multe din ghicitori pentru a oferi videoclipului tău aspectul potrivit. De exemplu, dacă doriți să oferiți proiectului dvs. un sentiment retro din anii ’70, nu trebuie decât să atrageți efectul pe clipul dorit. Există, de asemenea, efecte care reproduc un semnal de televiziune neplăcut, eșecuri cinematografice, pereți video și multe altele.

De asemenea, obțineți aproximativ 200 de tranziții pentru videoclipurile dvs., care sunt minunate dacă doriți să dați senzația de a trece timpul sau doar să semnalizați că scena s-a încheiat. Acestea includ simple fade, rulouri și șervețele, precum și măturate, urzeuri și multe altele. Este ușor să arăți aspectul și să te simți dorit între scene.

Filmora9_004

Instrumente audio Filmora

Instrumentele audio din Filmora9 sunt destul de solide pentru clasa sa. Uneltele de bază includ capacitatea de a regla volumul, de a estompa clipurile de intrare și de ieșire, de a ajusta tonul, de a reduce zgomotul de fundal și de a egaliza sunetul. De asemenea, obțineți o bibliotecă decentă cu efecte sonore de stoc, cum ar fi o bombă atomică, coarne și mașini cu laser. Deși aceste instrumente sunt de bază, ele își fac treaba.

Are 50 de piese de muzică gratuite pe care le puteți folosi, de asemenea, cu genuri precum rock, electronic și folk. În plus, puteți sincroniza biblioteca de iTunes și importa muzică de acolo. Este departe de a fi cuprinzător, dar este suficient de bun pentru a vă începe.

Filmora9_011

Instrumente cum ar fi tasta cromatică (ecranul verde) erau limitate la marile studiouri de la Hollywood, dar acum sunt tarifele standard. Este ușor de utilizat și în Filmora9. Trebuie doar să importați ecranul dvs. verde, aruncați-l pe cronologie și introduceți imaginea dorită în spatele acesteia. Nu veți putea realiza cromatografie de calitate Star Wars, dar este suficient de bun pentru YouTube și filme de amatori.

Caracteristici Extra Filmora

Filmora9 include, de asemenea, controale de mișcare și de culoare. Acestea vă permit să atingeți doar senzația corectă. Corecția culorilor este de bază, dar utilă, ceea ce este de așteptat cu un program în acest punct de preț. Totuși, vă permite să obțineți un aspect consecvent de la împușcare la lovitură.

Filmora9 face crearea de titluri cât mai simplu. Puteți alege dintre aproximativ 140 de șabloane preprogramate, incluzând credite de deschidere și închidere, titluri, treimi inferioare și subtitrări. Sunt excelente pentru crearea unui aspect cinematografic, jurnalistic și distractiv pentru videoclipul tău.

De asemenea, puteți manipula viteza și mișcarea proiectelor dvs. video. Este ușor să înveți cum să încetinești sau să grăbești video și audio, precum și să le faci să treacă invers. În plus, puteți să faceți o panoramare și să faceți zoom peste imaginea dvs. folosind fila control mișcare.

Instrumentele incluse cu Filmora9 sunt minunate, dar dacă doriți să mergeți mai departe, Wondershare oferă pachete suplimentare cu instrumente orientate către utilizatori profesioniști și profesioniști. Dacă vă place ce primiți cu programul de bază, merită să încercați gratuit pachetele de suplimente dacă treceți la următorul nivel de editare.

Prezentare generală a caracteristicilor Wondershare Filmora9

Prețuri

Filmora9_008

Spre deosebire de alte instrumente de editare video, Filmora9 are mai multe opțiuni de stabilire a prețurilor, care includ toate caracteristicile pe care le oferă. Unele programe, cum ar fi Adobe Premiere Pro CC, au doar planuri de abonament. Posibilitatea de a cumpăra programul este un plus uriaș pentru persoanele cărora nu le place să închirieze software. Este plăcut să nu plătești pentru asta atunci când vremurile sunt stricte, chiar dacă nu primești actualizările.

Versiunea gratuită Filmora

Există o opțiune gratuită pentru software și, spre deosebire de alte programe care oferă încercări gratuite limitate, veți primi toate instrumentele pe care le oferă programul. Singurul obstacol este că videoclipurile dvs. exportate vor avea un filigran Filmora9. Distrage atenția, dar dacă nu vă deranjează videoclipurile, inclusiv ceea ce înseamnă un anunț, nu este o afacere rea.

O licență de un an pentru Filmora9 vă va genera aproximativ 45 USD. Nu este rău pentru program. Pe lângă obținerea tuturor instrumentelor, filigranul dispărește și veți primi gratuit actualizări ale software-ului. Dacă închirierea de software nu vă deranjează, acesta este probabil cel mai bun pariu.

Opțiunea Lifetime este modul în care cumpărați programul direct. Obțineți totul în planul de un an, cu excepția faptului că plătiți o singură dată. Veți plăti în jur de 20 de dolari în plus, dar merită să nu pierdeți accesul la program dacă va veni timpul de reînnoire și aveți un efect redus.

Planul Unlimited vă oferă întregul shebang. Obțineți totul în programul de bază, precum și totul din magazinul de pachete suplimentare. Este scump, dar dacă vă puteți permite 164 de dolari pe an, merită.

Ușurință în utilizare

Dacă sunteți familiarizat cu software-ul de editare video, veți recunoaște aspectul și fluxul de lucru, dar Filomora este simplificat în comparație cu alte programe de editare video la nivel de consumator. Funcțiile și instrumentele sunt accesibile din fereastra principală a interfeței, astfel încât este ușor să navigați și să găsiți ceea ce aveți nevoie.

Un lucru ciudat despre Filmora9 este că nu există un mod de storyboard. Modul Storyboard, în contrast cu cronologia, arată fiecare element al proiectului tău în mod egal, indiferent de cât timp este. Este o modalitate bună de a stabili cursele generale ale proiectului dvs., apoi de a trece la cronologia pentru a ajusta fine. Este un instrument excelent pentru începători și versiunile anterioare ale Filmora, așa că este ciudat să nu fie inclus.

Nu trebuie să folosiți mouse-ul și cursorul pentru a face totul în Filmora9. Are legături convenabile de la tastatură care vă permit să tăiați, să decupați, să faceți zoom și să rotiți materialul cu ușurință. Comenzile rapide de la tastatură includ, de asemenea, acces rapid la corectarea culorilor și la modulele de chei cromate. Sunt economisitori de timp efectivi.

Ca orice program de editare video, va trebui să petreci cel puțin câteva ore și să parcurgi procesele de câteva ori, pentru a învăța să folosești Filmora9, mai ales dacă nu ai folosit niciodată software de editare video. Dacă aveți probleme în a învăța sau a utiliza un anumit instrument, Wondershare are un canal YouTube excelent, care explică modul în care funcționează fiecare instrument și cum să obțineți la maximum..

Formate de fișiere & Suport de rezoluție

Filmora9 funcționează cu cele mai multe formate de fișiere video pe care probabil le aveți. Formate video compatibile includ .mp4, .m4v, .mov, .wmv, .avi, .mkv și multe altele. Lista nu este cuprinzătoare, astfel încât formatele obscure sau proprietate s-ar putea să nu funcționeze, dar dacă nu sunteți într-un domeniu extrem de specializat sau lucrați la nivel de industrie hollywoodiană, este puțin probabil să obțineți un format video pe care nu îl puteți importa în program.

Filmora9_006

Doar în ultimii ani, programele la nivel de consum, precum Filmora9, au câștigat capacitatea de a importa rezoluție 4K de înaltă definiție. Este minunat pentru că deschide programul pentru a transforma imagini mari, frumoase și detaliate într-un produs final care este la același nivel vizual ca orice pot produce în studiourile majore..

Când ați terminat de editat videoclipul, Filmora9 vă oferă o mulțime de opțiuni de export. Obțineți o listă lungă de formate video și audio, inclusiv .mp4, .mov, .mkv, .f4v, .webm și multe altele. În plus, puteți exporta formate numai audio, cum ar fi .mp3 și .ogg. Dacă doriți să exportați într-un format Filmora9 nu este acceptat, va trebui să obțineți unul dintre instrumentele de la cele mai bune convertoare video noastre.

De asemenea, puteți optimiza videoclipuri pentru redare pe anumite dispozitive. De exemplu, dacă știți că videoclipul dvs. va fi vizionat pe un iPhone sau un smartphone Android, alegeți pur și simplu profilul respectiv din fila dispozitivului din meniul de export. De asemenea, primiți profiluri pentru console de jocuri, precum Xbox și PlayStation, precum și televizoare inteligente și Apple TV.

Filmora YouTube Upload

Una dintre cele mai utile funcții de export este capacitatea de a încărca proiecte finite direct pe servicii de partajare video, precum YouTube și Vimeo. Este excelent, deoarece vă permite să săriți mai mulți pași în procesul de publicare. În plus, serviciile online au setări specifice care arată cel mai bine pe platformele lor. Filmora9 scoate ghicitul din asta.

Dacă doriți să faceți un DVD al videoclipului dvs., există o opțiune de export pentru asta. Meniul de creare a discurilor este de bază, dar funcțional. Nu numai că vă puteți arde proiectele direct pe un disc, dar puteți crea, de asemenea, foldere DVD și un fișier ISO.

Fișierele ISO sunt practic un model pentru un DVD. Când creați unul pe computer, îl puteți utiliza pentru a arde un disc nou oricând doriți. Este excelent pentru arhivare și backup. Fișierele ISO ocupă totuși mult spațiu de stocare, de aceea, dacă intenționați să arhivați proiecte în acel format, ar trebui să vă uitați într-un hard disk extern sau unul dintre cele mai bune spații de stocare cloud pentru servicii video..

Meniul de ardere a discurilor vă permite, de asemenea, să creați un meniu DVD. Aveți la dispoziție 11 șabloane din care să alegeți, inclusiv teme pentru sărbători specifice, cum ar fi Ziua Îndrăgostiților și Crăciun, precum și simple fundaluri elegante. Nu puteți crea pauze de capitol sau funcții suplimentare, dar acest lucru nu este neașteptat la acest nivel de software de editare video.

Filmora9_010

Un alt lucru pe care nu îl poți face cu Filmora9 este să creezi un disc Blu-ray. Este ciudat, deoarece programul este compatibil cu rezoluția de înaltă definiție și 4K. Redimensionarea acestei filme mari și frumoase la definiția standard pare o risipă rușinoasă.

Performanţă

Spre deosebire de alte programe de editare video la nivel de consumator, Filmora9 este disponibil pentru Windows și macOS. Aproape toate celelalte programe sunt disponibile pentru Windows, puține sunt disponibile pentru macOS. Aceasta face din Filmora9 o alternativă excelentă la programele gratuite, cum ar fi iMovie, și aplicații la nivel profesional, cum ar fi Adobe Premiere Pro CC și Final Cut Pro X.

Am testat Filmora9 cu filme care au fost anterior surprinse pentru a realiza un scurtmetraj. A fost capabil să importe fiecare element, audio, video și altceva. Am reușit să tăiem imagini nedorite, să aranjăm elemente pe linia de timp și să reglăm sunetul și culoarea cu aceeași ușurință și eficiență ca pe software-ul profesional la nivel folosit pentru crearea filmului original.

Deși nu am reușit să reproducem filmul original exact pentru că Filmora9 nu este compatibil cu unele dintre pluginurile pe care le-am folosit pentru a crea efecte vizuale avansate, am putut să îl aproximăm. Rezultatul a fost un produs finit care nu a putut fi afișat la un festival de film.

Când am exportat proiectul de testare finalizat, Filmora9 a durat aproximativ 25 de minute pentru a finaliza, ceea ce nu este rău pentru un videoclip de 15 minute. Probabil că ar fi fost mai scurt dacă computerul nostru de test ar fi mai puternic. Când am urmărit videoclipul rezultat, acesta era clar. Nu a existat nicio pixelare, încețoșare a mișcării sau alte distorsiuni. Audio a fost, de asemenea, clar și clar.

De asemenea, am exportat o scenă de test de un minut în diferite rezoluții și rate de cadre, inclusiv 1080p la 30 de cadre pe secundă, 1080p la 60 fps, 720p la 30 fps și 720p la 60 fps. Am cronometrat exporturile pentru a vedea cât timp va dura programul pentru a finaliza fiecare și cât de mari au fișierele video. Rezultatele sunt prezentate în tabelul de mai jos.

Format: Timp de export (min: sec) Dimensiunea fișierului (MB)
1080p (30fps)01:3863.2
1080p (60fps)02:2963.6
720p (30fps)01:1239,8
720p (60fps)01:4540

Am exportat videoclipuri în .mp4 (H.264) pe un Intel Core i5 iMac de 1.4 GHz care rulează macOS Mojave versiunea 10.14.15

Unelte

Filmora9 oferă o corecție a lentilelor, care este excelentă pentru videoclipurile surprinse cu camere de acțiune, deoarece au acel efect de pește care poate distrage atenția. Instrumentul de corectare a lentilelor are presetări pentru modele cu came de acțiune de la producători de camere, cum ar fi GoPro, Panasonic, Ricoh, Sony și iON. Acest lucru face ca programul să fie o alternativă bună la software-ul gratuit, cum ar fi GoPro Quik.

Un alt instrument extraordinar este detectarea scenelor. Când importați fișierele în Filmora9, puteți spune programului să scaneze automat imaginile pentru fotografii separate și să le organizeze împreună în coșul de stocare pentru a fi plasat ușor pe cronologie. Este util în special pentru fotografii lungi de la evenimente precum evenimente sportive și concerte de muzică.

De asemenea, puteți înregistra ce se întâmplă pe ecranul computerului. Este minunat dacă doriți să faceți un tutorial pentru software, să faceți comentarii la un articol de știri sau să înregistrați un flux live sau un videoclip online.

Filmora și webcam-uri

De asemenea, aveți capacitatea de a captura videoclipuri de pe camera web și audio de la un microfon din program. Acest lucru poate părea un lucru simplu, dar este util, deoarece înseamnă că nu trebuie să aveți software suplimentar pentru a înregistra video și audio unic și pentru a-l importa. Înregistrați-l doar din Filmora9 și automat în coșul de stocare, gata de editare.

Filmora9 lipsește câteva instrumente avansate care se găsesc în alte programe la nivel de consumator. De exemplu, nu puteți importa sau edita imagini de 360 ​​de grade. Aceasta nu este o afacere uriașă, deoarece această tehnologie este încă relativ nouă.

De asemenea, lipsește un modul de editare multi-cam, care ar fi minunat pentru a edita rapid împreună, același, chiar și luat din unghiuri diferite – precum un concert live care a fost înregistrat de mai multe smartphone-uri. Acest lucru ar fi bine să fie inclus, dar nu și o întrerupere a ofertelor pentru începători.

Dacă există o caracteristică pe care o dorești sau ai nevoie de aceasta, care nu este disponibilă în Filmora9, poți contacta Wondershare folosind opțiunea „nouă solicitare de funcții” din meniul „ajutor”. Wondershare este excelent la încorporarea feedback-ului utilizatorilor și la oferirea editorilor de ceea ce doresc și au nevoie.

Verdictul

Filmora9 este un bun cumpărător pentru începători și entuziaști. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a obține rezultate cu aspect profesional la un preț la nivelul consumatorului. Sunteți limitat doar de capacitatea dvs. de a învăța instrumentele la maximum.

Dacă vă plac produsele Wondershare, consultați și recenzia noastră pentru Wondershare Data Recovery. Ne-a plăcut și s-ar putea să vă ajute dintr-un loc strâns.

Vă mulțumim că ați citit recenzia noastră. Descărcați proba dvs. gratuit și anunțați-vă ce credeți în comentariile de mai jos sau dacă am ratat ceva.

Kim Martin